Po co DHCP ?

Wto, 11 Mar 2003, 11:54:36 CET

On Tue, 11 Mar 2003, Zbyniu Krzystolik wrote:

> Mniej wiecej Tue, Mar 11, 2003 at 12:08:48AM +0100, zainteresowany Tomasz Kłoczko rzekl:

> ftp://ds5.agh.edu.pl/pub/samba-restrict/samba-2.2.7-restrict.patch

Tylko z tego co widze to ejst patch na restrykcje do wymuszzanai obsługi
tylko konkretnych grup roboczych a nie do wymuszanai nazw hostów na
końcówkach. Po za tym patch jest ciut fizolsko zrobiony bio zamiast używać
np. "browse olny groups = <lista grup>" w smb.conf używa zewnętrznego
pliku z listą grup.

kloczek