dcgui - nie dziala upload

sekol@bs.katowice.pl sekol w bs.katowice.pl
Wto, 11 Mar 2003, 13:17:35 CET

On Mon, Mar 10, 2003 at 10:18:23PM +0100, kahless w stovokor.eu.org wrote:
> Witam wszystkich,
>
> Kompilowalem dcgui w wersji 0.2.5 wszystko poszlo bez najmniejszych
> problemow. Kiedy uruchomie program i wejde na huba do nie mozna nic ode
> mnie sciagac (jestem active i nie mam zadnego firewalla). Czy ktos mial
> podobny problem?

Tak, wstyd przyznac ale podczas ktorejs tam kompilacji otrzymalem program
z odznaczonym 'enable upload'- chociaz uprzednio zawsze bylo wlaczone -
i troche czasu minelo zanim zajarzylem czemu nie mozna sciagac odemnie ;-)
Oczywiscie, Ty masz poprawnie ustawiona ta opcje?

Pozdrawiam,
--
Tomasz 'Sekol' Sekściński
UIN: 77488192 GG:2759