2.2 -> 2.4

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Wto, 11 Mar 2003, 15:00:46 CET

Dnia wto 11. marzec 2003 14:41, Jakub Urbaniak napisał:
> More details ? Zobaczcie ile ludzi chce to zrobic, a nie wie jak. Moze
> naprawde przydaloby sie szczegolowe miniHOWTO, bo rozumiem, ze jak narazie
> zadnego 2.4 w iso nie ma z PLD ?

Jakiś czas temu popełniłem takie mikro HowTo... Jest ono bardzo szkieletowe i
robione było w zasadzie dla konkretnych osób.

Opisałem w nim instalacje PLD z netu z dyskietki instalacyjnej 2.4 z
przejściem na 2.4 i rootfs na XFS.

HowTo jest do znalezienia pod http://worf.optics.polsl.gliwice.pl/

Jeśli się znajdzie ktoś chętny do kontynuowania sprawy (ja niestety nie mam
czasu) to pewnie wiele osób by się ucieszyło.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl