Jak prawidłowo wykonać dyskietke bootujaca dla PLD ?

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Wto, 11 Mar 2003, 19:57:03 CET

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 10 marca 2003 (22:52:23) można przeczytać:

MJP> na to pomaga rdev

można też grubem wszystko jest ładnie opisane w info grub
--
Pozdrowienia,
 Michal                            mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl