Dawno obiecane: XFS + 2.4.19smp

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 11 Mar 2003, 22:32:26 CET

Hej :) No więc to jest ten dawno obiecany byk:

xfs.o: unresolved symbol: set_cpus_allowed
insmod fail
kernel panic: can't mount root fs on (cośtam,ileśtam)

Dzieje się to na Ra + 2.4.19smp (brane z 2.4.19 pack) i systemie plików
XFS oczywiście.
Pierwszy raz spotkałem się z tym na maszynie 2xPII, ale jak
zainstalowałem sobie kernel 2.4.19smp na laptopie to dzieje się
dokładnie to samo; ktoś ma jakiś pomysł?

...nio ja mam jeden, ale nie wiem czy prawdopodobny - przed instalacją
kernela smp nie usunąłem kernela-up - moze mieszają się jakoś moduły
(naciągane - wiem)
Próby wygenerowania nowego initrd nic nie dają.

Pozdrawiam,
M.