.bash_profile i KDM

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 12 Mar 2003, 00:45:15 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:

> SOA#1
> [adgor w horand adgor]$ ls -al|grep profile
> -rw-r--r--    1 adgor    users        1080 2003-03-11 15:50 .bash_profile
> lrwxrwxrwx    1 adgor    users          13 2003-03-11 22:40 .profile ->
> .bash_profile

A masz w tym .bash_profile taki standardowy wpis:

# Get the aliases and functions
if [ -f ~/.bashrc ]; then
         . ~/.bashrc
fi

Bo u mnie właśnie na tym się wywala, nie wiem czemu.
Po wywaleniu tego z .profile mogę się logować.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/