Dawno obiecane: XFS + 2.4.19smp

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 12 Mar 2003, 11:29:27 CET

Dnia śro 12. marzec 2003 10:49, Zbyniu Krzystolik napisał:
> A nie wiesz czy wkompilowany XFS na stałe w jajko też się posypie?

Powiem szczerze że od czasu zetknięcia się z PLD nie czułem potrzeby ręcznego
kompilowania jajek.

Ne pewno działa jajko orginalne na takim łatanym RH. Tam 2.4.19SMP z XFS w
kernelu szło. Ale to było tylko raz z wypadku testowane.

Zresztą w kernelku z Ra packa 2.4.19 jae ogólnie jakiś problem z initrd i
ścieżkami.

Robiły ZTCP cuda jak były na raz dwa jaja (UP i SMP). Kaszaniło się linkowanie
do /lib/modules i właściwego jaja.

Bez bicia się przyznaję że zamiast dojść do tego czemu się to kaszani z braku
czasu przeszedłem na 2.4.20 i od tego czasu działa wsio stabilnie i bez
problemu.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl