Dawno obiecane: XFS + 2.4.19smp

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 12 Mar 2003, 12:01:06 CET

Mniej wiecej Wed, Mar 12, 2003 at 11:29:27AM +0100, zainteresowany Adam Szpakowski rzekl:

> Powiem szczerze że od czasu zetknięcia się z PLD nie czułem potrzeby ręcznego
> kompilowania jajek.

Jakoś tak z przyzwyczajenia, nie wiem lubie wiedzieć czego nie mam niepotrzebnego. Poza tym
depmod jest szybszy ;-)

> Bez bicia się przyznaję że zamiast dojść do tego czemu się to kaszani z braku
> czasu przeszedłem na 2.4.20 i od tego czasu działa wsio stabilnie i bez
> problemu.

ale na 2.4.20 na maszynkach z hiperwątkowaniem sypie się na conntrakach... heh poczekam,
przeczekam, nie lubię tych porannych telefonów.

--
Zbyniu