perl-Tk

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 12 Mar 2003, 19:37:19 CET

WK <sprawki w wp.pl> [12-03-2003 14:14]:
> on 12-03-2003 2:43 AM, Maciej S´winiarski   (luzik) at luzik w ds.pg.gda.pl

To jest w perl-Tk, tylko chłopaki trochę tu nakombinowali, więc
perl.prov nie wykrywa tej zależności (moduły są w niestandardowym
katalogu).  Chodzi o widgety.

Wymaga tego najprawdopodobniej któryś z programów testowych.

Na razie --nodeps; usprawnię to jak znajdę trochę czasu.

> Mam to samo w nescie - najpierw uparcie kompilowalo sie do /usr/local, wiec
> rpm wywalal sie na can not stat - 5.8 z nesta ma gdzies blad w naglowkach
> (/usr/local zamiast /usr - zmienilem hurtem) potem poszukiwanie perl(Plot)
> przy probie instalacji - i nie perl-pgplot.

Co zmieniłeś?  AFAIK (a trochę wiem) tam jest wszystko OK.

> To robota chyba dla fachowca. Nie dziwie sie teraz, ze w nescie tak malo
> modulow jest dostepnych (grubsza robota?).

Nie mam doniesień o problemach...

(Aha: większość perl-Apache* nie jest gotowa; trzebaby najpierw
uprzątnąć Apacza: mv apache-mod_perl{,1}.spec na początek).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]