Ac (nest)

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 12 Mar 2003, 20:09:44 CET

[CIACH]
A które jajko ? Bo na ftp-ie jest 2.5 i 2.4.18, ale np. glibc jest @2.4.20

> To w sumie taką łatninę się robi, ale lepiej to juz je budować w
> nowym srodowisku a z Ra tylko dociągać skompilowane :)
Hmm, w nowym środowisku nie da się budować, bo brakuje na ftp-ie pakietów - i
kółko się zamyka :-) A co do kompilowania pod RA - to widzę, że to tylko tak
do bootstrapu, bo pod RA jest gcc2 a nie gcc-3, czyli i tak będę musiał sobie
to rekompilnąć jeszcze raz pod AC/Nestem :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org