KDE 3

Marcin pld-user w o2.pl
Czw, 13 Mar 2003, 12:20:26 CET

Witam

Mam zinstalowane KDE 3.0 z PLD 1.0 Ra i podczas uruchamiania (KDE) wyskakuje
"Hello (again)" z takim po japońsku zrobionym króliczkiem Playboya. W
zasadzie mi to nie przeszkadza ale : przy pierwszym uruchomienu KDE
króliczek powiedział mi 'again' ;-) a druga sprawa to jak zmienić ten
obrazek wyświetlany podczas uruchamiania KDE? - po prostu żeby się mine moja
lepsza połowa nie czepiała...

Marcin

PS Mam PLD na dwóch kompach - jeden w domu (Athlon XP, Radek 1k7+ & etc) a
drugi w pracy (Pentium 133, STB Horizon na cirrusie GD 5430 i ze SCSI) -
żeby nie było że cierpię na rozdwojenie jaźni ;-) (no i w pracy jeszcze
służbwe w2k pro z którego na razie piszę)