Screen poraz kolejny.

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 13 Mar 2003, 13:10:30 CET

On Thursday 13 of March 2003 09:07, Tomasz Kłoczko wrote:
> Chodzi Ci o sytuację kiedy w screenie jest uruchomiony mc ?
> Jezlei tak to tu jest poprostu zwalony mc a konkretnie zredukowany slang
> jaki jest używany jako term biblioteka.

Poniżej kawałek maila który wysłałem qbooshowi w tej sprawie:

"Jeśli odpalisz xterma (albo odpowiednik np. kdeowy 'konsole'), ustawisz
TERM=xterm-color (chyba default), odpalisz screena, a na screenie w dwóch
oknach jakieś ncursowe zabawki (mc), to po przełączeniu okien z czcionek
zostanie kaszanka. Problem występuje na TERM=xterm-*, natomiast na TERM=xterm
nie. "

Nie chce mi się zaglądać dokładnie z czego to wynika, a poza tym nie znam się
na tym :)