konfiguracja CDI

panta_rei panta_rei w o2.pl
Czw, 13 Mar 2003, 21:30:31 CET

Dnia czw 13. marzec 2003 17:41, MK napisał:
> Witam, czy moglby mi ktos z zaawansowanych uzytkownikow PLD
> podac poprawna konfiguracje z internetem zakonczenia NT Aethra?

A co Cię interesuje? jaki problem?
Na http://zlobek.tcz.wroclaw.pl masz dobry opis idziała, tyle że dla
Aethry w skrypcie ppp-on wstaw string ATZ zamiast tego tasiemca co tam
jest.

Konfigurowałem właśnie wg tego opisu i już jedną Aethrę zajezdziłem :))

--
Sławomir Frąc- Braniewo     LRU #271189      *Polska Grupa Freesco*

Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
                                                  II Prawo Kaduka