Samba jest tak wolna!

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Pią, 14 Mar 2003, 00:06:35 CET

Dnia czw 13. marzec 2003 23:36, FreeGame napisał:

> Dlaczego udostepnienia samby chodza tak strasznie wolno? Kopiuje plik 3MB
> a ten ciągnie sie jak muł... nie wiecie dlaczego? Moze jest jakas opcja
> do tego?

oplocki, write_cache, tcp_send_buff, tcp_nodelay (to ostatnie raczej
wyłączyć, teoretyznie większe transfery). Ja na razie widziałem transfery z
linuxa ok 6-7MB/s, z windy nigdy więcej niż 5 ;)... Przy 11 MB/s via ftp to
i tak marnie ;)

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]