Samba jest tak wolna!

FreeGame freegame w poczta.onet.pl
Pią, 14 Mar 2003, 00:28:05 CET

>   Probowales zrestartowac sambe 2 razy ?
 jak ja mam zawsze restartowac sambe 2x aby łaskawie mi szybko chodzila to
niech sie w nie powiem co nie powiem co!:-) słuchaj to ma byc serwer a nie
jakies cos, dalej jestem za slackiem! nikt mnie nie jeszcze nie przekonał!
Instaluje slacka 8.0 i mam wszystko chodzace, nie musze wpisywac przy
instalacji zadnych adaptec.s ani pozniej nic robic, oficialna opinia o PLD -
jest do dupy! przynajmniej w tej fazie *testów*