Po co DHCP ?

Pią, 14 Mar 2003, 06:11:16 CET

On Thu, 13 Mar 2003, Jacek Rzęsista wrote:

> Dnia czw 13. marca 2003 08:50, Tomasz Kłoczko napisał:
> [CIACH]
> Zerknij do:
> /usr/share/doc/samba-common-2.2.7/DHCP-Server-Configuration.txt.gz - kiedyś mi
> się coś w oczy takiego tam rzuciło :-)

Hmm najwięcej będzie tańcowania z szykonaiem wpisów w hex dump w UTF w
dhcp.conf ;>
Tak wogóle używasz gdzieś tego i możesz potwierdzić że to rzeczywiście
działa, i na czym to działa, a na czym nie ?

Sam będę mógł to sprawdzić dopiero za kilka godzin bo nie mam żadnego Win*
pod ręką, a i jakoś nie starałem się żeby pamietać nawet hasło admina na
stacjach Win* w labach :) .. niemniej jeżeli to będzie działać to będzie
bardzo dobrze :)

Po mimo że tokeny 200, 201, 202 nie są opisane w żadnym RFC to chyba
spróbuję podmodyfikowac trochę dhcp serwer żeby było łatwiej operować na
tych polach :) (patrząc po źródłach dhcpd nie będzie to trudne a najwięcej
roboty potencjalnie może być z dodaniem nowego typu pola zawierającego
obsługę napisów w UTF :)

kloczek