frame buffer oraz lmsensors

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Pią, 14 Mar 2003, 12:58:00 CET

Cześć

Przsiadłem się ostatnio na 2.4.x z nesta i przestał mi działać
frame buffer. Karta to ati rage IIc. Pod 2.2.22 chodziła na atyfb.
A tu mi gada że nie ma /dev/fb0 (a przecież widzę że jest).
Co to może być?

I drugie pytanie, a raczej prośba. Czy ktoś może ma gotowy konfig
do lmsensors pod płytę asus p3v4 na via apollo 133 (zdaje się)
i mógłby mi go podesłać? jakoś leń mnie ogarnął i nie chce mi się
wnikać w szczegóły konfiguracji tego.

Pozdrawiam
KrzysiekS

--
 KrzysiekS                          mailto:ks123 w interia.pl

GRA o WYSOKA stawke: Wolne etaty dla nowych trenerow! Nie zwlekaj!
>>> http://link.interia.pl/f16ec