2 łącza do internetu

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 14 Mar 2003, 16:45:01 CET

Pewnie było, ale chyba nie przypominam sobie takiego wątku...

                                  eth0
                              -----------
 ----------  eth2  ----------/           \ --------
 |  LAN   |--------| Serwer |             | router |
 ----------        ----------\    eth1   / --------
                              -----------

Mamy serwer, który robi za maskaradę i 2 łącza ethernetowe do routera.
Chciałbym rodzielić sobie ruch między oba łącza, z tym, że nie mam
możliwości zrobienia żadnej agregacji, EtherChannel-a czy czegoś podobnego
(brak jakiegokolwiek dostępu do tego routera). Mam tylko po 1 IP na eth0 i
eth1.

Kombinowałem na piechotę podzielić pulę na pół i natować po połowie... ale
to głupie rozwiązanie.

Coś na zasadzie podwójnego default gw byłoby mi potrzebne, żeby to jakoś
inteligentnie działało...

Co najlepiej tutaj użyć?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...