2 łącza do internetu

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Pią, 14 Mar 2003, 16:53:27 CET

Dnia pią 14. marzec 2003 16:45, Paweł Gołaszewski napisał:

> Mamy serwer, który robi za maskaradę i 2 łącza ethernetowe do routera.
> Chciałbym rodzielić sobie ruch między oba łącza, z tym, że nie mam
> możliwości zrobienia żadnej agregacji, EtherChannel-a czy czegoś
> podobnego (brak jakiegokolwiek dostępu do tego routera). Mam tylko po 1
> IP na eth0 i eth1.
>
> Kombinowałem na piechotę podzielić pulę na pół i natować po połowie...
> ale to głupie rozwiązanie.

-j SNAT --to-source pierwszyip,drugiip

lub (jeżeli łacza są  różenej jakości) coś w stylu

-m nth --(tutajtrzebapoczytaćmana) 3 -j SNAT --to-source pierwszyip
-j SNAT --to-source drugiip

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]