=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?2_=B3=B1cza_do_internetu?=

DawidChrzan qba w pszczyna.net.pl
Pią, 14 Mar 2003, 18:07:59 CET

On Fri, Mar 14, 2003 at 05:04:31PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tak, wiedziałem, że to musi być coś prostego...
>
> Wielkie dzięki - o to dokładnie chodziło :)

Witam. Ale cz to nie  spowoduje nadmiernego obciazenia maszyny - tzw. popularnie "czy jej nie zarżnie" ? przy odpowiednio dużym ruchu ?

--
Pozdrawiam Dawid Chrzan
Net/Sys Admin - pszczyna.net.pl