2 ³±cza do internetu

Robert Święcki jagger w ustronie.pw.edu.pl
Pią, 14 Mar 2003, 18:22:13 CET

Dnia pią 14. marzec 2003 18:07, DawidChrzan napisał:

> Witam. Ale cz to nie  spowoduje nadmiernego obciazenia maszyny - tzw.
> popularnie "czy jej nie zar¿nie" ? przy odpowiednio du¿ym ruchu ?

przy odpowiednio dużym oczywiście, ale nie wywróżę, czy akurat przy Twojej
maszynie i Twoim ruchu.. może coś więcej.. nie powinno być to jakoś
gigantycznie bardziej obciążające od natu na 1 adres, dla siakiegoś
średniego procka (500-1000MHz) nie powinno być problemu dla conajmniej
kilkudziesięciu Mbps. (na stronach checkpointa wyczytałem, że kilkaset ale
to chyba zdrowa przesada;)

--
	Pozdrowienia, Robert!

And we know deep down there's no other way
No trust, no reasoning, no more to say [IM]