no i się zachciało zabawy z devfs

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 14 Mar 2003, 19:56:10 CET

Dnia 14 mar o godzinie 15:14:16 +0100, KrzysiekS napisał(a):

>      Zachciało mi się zobaczyć co to devfs. Tylko że zamiast
> sobie gdzieś o tym poczytać to zainstalowałem devfs i devfsd
> i restart. No i mam awarię ładaowanie mi się zatrzymuje po
> komunikatach jądra.
> Co robić?

Mi też tam się coś sypało, nie pamiętam już dokładnie co.  Potrzebne
chyba było zainstalowanie dev, na jakimś tam etapie brakowało mu
odpowiednich dewajsów czy linków (tak, zwykłego dev przy korzystaniu
z devfs). Devfs za mało daje, żeby chciało mi się wtedy wnikać w ten
problem...

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --