Problemy z Apache 1.3.27 + mod_ssl i vhostami

Pią, 14 Mar 2003, 22:54:35 CET

On Fri, 14 Mar 2003, Jakub Urbaniak wrote:

> Witajcie !
>
> Instaluje poldkiem apache-1.3.27-3 oraz apache-mod_ssl-2.8.11_1.3.27-1.
> Mam tez openssl-0.9.6i-1. Razem z mod_ssl wygenerowany jest server.key i
> server.crt. Common Name sie zgadza z nazwa serwera. Jednak podczas
> uruchamiania (podczas gdy nie ma jeszcze zadnych vhostow) pojawia sie
> komunikat:
>
> [Fri Mar 14 17:03:27 2003] [warn] module mod_ssl.c is already added,
> skipping

Na początku /etc/httpd/mod_ssl.conf jest niepotrzebne:

LoadModule ssl_module        lib/apache/libssl.so
AddModule mod_ssl.c

tak czy inaczje nei ma to wpływu na działanie (to jest tylko ostrzezenie).

> Tyle, ze AddModule mod_ssl.c jest dodany _TYLKO_ jeden raz w configu i
> nigdzie wiecej. Scislej: dodany jest w /etc/httpd/mod_ssl.conf. W
> httpd.conf nic o ssl nie ma.

No to pokaż co masz w konfiguracji co dotyczy mod_ssl.

kloczek