konfiguracja Xsów w nest

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 14 Mar 2003, 23:24:18 CET

On Fri, 14 Mar 2003 16:35:01 +0100 Radosław Kintzi <lists w eth0.prv.pl>
wrote:

> Witam
>
> Zainstalowałem sobie mały systemik z nesta (głównie GNOME2),
> przeniosłem XF86Config ze starego systemu i spróbowałem startx.
> Xserwer startuje, sesja gnome też, ale w pewnym momencie serwer
> zostaje zatrzymany z informacją, że fonty nie są poprawnie
> skonfigurowane i żebym poczytał man fontconfig (ciekawa lektura,
> ale niestety nic nie wnosi do sprawy).
>
> Czym różni się konfiguracja starych Raowych Xsów od nestowych?

Daj fontconfig zamiast XFree86-fontconfig, po prostu pliki
konfiguracyjne (/etc/fonts/fonts.conf) w tych paczkach różnią się i
Gnome 2 łazi na configu z fontconfig, choć wymaga XFree86-fontconfig.
Myślę, że jest to do poprawki.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user