grupy grupy użytkownicy

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Sob, 15 Mar 2003, 00:45:22 CET

Użytkownik Michał Margula napisał:

 > Zrób tak:
 >
 > Stwórz grupę zaufanych userów którzy mogą używać pppd (albo chociażby
użyj ttyS) i:

 > chown root.ttyS /usr/sbin/pppd
 > chmod 4750 /usr/sbin/pppd

Przepraszam, że wracam do tego samego i po takiej przerwie.
Spróbowałem jak radziłeś.
Niestety dalej wywala to samo - noauth requires root privileges.
Na razie w ppp/options ustawiłem noauth, mimo, że odradzają takie
wystawianie się. I nic to nie dało, wprawdzie modem się łączy, ale żaden
program (używam głównie mozzilli) nie potrafi korzystać z tego połączenia.
Kiedy uruchamiałem pppd przez sudo - działało.
W logach nic nie znalazłem.
Wiesiek