konfiguracja CDI

panta_rei panta_rei w o2.pl
Sob, 15 Mar 2003, 10:46:43 CET

Dnia pią 14. marzec 2003 01:10, MK napisał:
> OK, zrobilem jak tam pisza, lecz w logach dostaje to:
>
>  pppd 2.4.1 started by root, uid 0
>  send (ATZ^M)
>  expect (OK)
>  ATZ^M^M
>  OK
>   -- got it
>  send (ATDT2579464^M)
>  Serial connection established.
>  Using interface ppp0
>  Connect: ppp0 <--> /dev/ttyS0
>  Hangup (SIGHUP)
>  Modem hangup
>  Connection terminated.
>  Exit.

może nie wszystko jest do kitu, wczoraj wymieniali mi aethre i nowa tak
właśnie się zachowywała pomogło trzykrotne restartowanie serwera i
modemu

 pppd 2.4.1 started by root, uid 0
 send (ATZ^M)
 expect (OK)
 ATZ^M^M
 OK
 chat[2042]:  -- got it
 chat[2042]: send (ATDT6479464^M)
 pppd[2036]: Serial connection established.
 pppd[2036]: Using interface ppp0
 pppd[2036]: Connect: ppp0 <--> /dev/modem
 pppd[2036]: local  IP address 62.87.175.13
 pppd[2036]: remote IP address 62.87.175.1

jak widzisz wszystko musi działać, jesteś pewien, ze masz dobrze
zlinkowany modem?

>  Niby jest wszystko dobrze, diody sie zapajala, ale tylko na ulamek
>  sekundy. Nie mam pojecia co jest nie tak.
>  W ifcfg-ppp mam tak:
>    DEVICE=ppp
>    MODEMPORT=/dev/ttyS0
>  Reszta jak na stronie.

Ja wcale nie mam ifcfg-ppp(może dodaj jeszcze 0)

PS. Zawsze możesz użyć wvdial'a działa super i opisów też znajdziesz
mrowie.
--
Sławomir Frąc- Braniewo     LRU #271189      *Polska Grupa Freesco*

Liczba zmian w płucach palaczy przyzakładowych kotłowni jest wprost
proporcjonalna do ilości przyzakładowych kotłowni.
                                                  II Prawo Kaduka