Przelaczanie uzytkownika w Xach

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Sob, 15 Mar 2003, 13:35:38 CET

On Sat, 15 Mar 2003, Deer wrote:

> Witam,
>
> Problem jest prosty do zrozumienia tylko nie wiem czy da sie go tak
nie wiem czy dla każdego taki prosty do zrozumienia :)

> prosto rozwiazac: chodzi mi o przelaczanie uzytkownikow w X-ach.
>
> Aktualnie moim ulubionym window managerem jest enlightenment (ale to sie
> moze zmienic wlasnie z powodu potrzeby przelaczania). Chce uzyskac efekt
> przelaczania uzytkownikow a nie zapisywania sesji i wylogowywania.

Jeżeli chodzi o to żeby cała sesja nagle zmieniła się z jednego
użytkownika na drugiego, to jest to niemożliwe.

Jeżeli chodzi o to żeby mieć dwie sesje z dwóch różnych użytkowników i się
między nimi przełączać, to wystarczy uruchomić 2 xserwery.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :