Przelaczanie uzytkownika w Xach

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 15 Mar 2003, 13:39:43 CET

Dnia 2003.03.15 13:32, Deer napisał(a):
> Problem jest prosty do zrozumienia tylko nie wiem czy da sie go tak
> prosto rozwiazac: chodzi mi o przelaczanie uzytkownikow w X-ach.
>
> Aktualnie moim ulubionym window managerem jest enlightenment (ale to
> sie
> moze zmienic wlasnie z powodu potrzeby przelaczania). Chce uzyskac
> efekt
> przelaczania uzytkownikow a nie zapisywania sesji i wylogowywania.
>
> Czy ktos to zwalczyl?

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chodzi o oto, że pracuje na
kompie, przychodzi moja narzeczona i chce sobie odpalić soją sesję
X'ów bo chce coś sprawdzić w poczcie i po takim manewrze mozna się
przełączac pomiędzy Jej sesją a moją za pomocą alt+F10 alt+F11
itp?
To ja coś takiego mam, przychodzi razem z gdm-2.4.x i nazywa się
gdmflexiserver.

> W PLD musi sie dac...

No i da się :)

		Artur