jak podmontowac dysk? nie lamerskie... moze troche :)

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Sob, 15 Mar 2003, 14:34:27 CET

Cześć

     W wyniku zabawy z devfs troche mi sie pochrzanila konfiguracja i
probuje odpalic linuxa z partycji dosowej (autoboot.bat z ftp).
Ładuje mi się ładnie, ale mount /dev/hdc2 /src powoduje bład "block
device requirde" (chyba). A np. cat /dev/hda(hdc,hdc2) powoduje "no
such device". flopp się ladnie ładuje. Próbowałem jeszcze ładować
moduły: ide-mod, ide-disc ale to nic nie daje.
Co to może być? jak temu poradzić?

ps. rescue-cd nie wchodzi w grę bo cdromu brak :)

--
 KrzysiekS                          mailto:ks123 w interia.pl

Zrelaksuj sie... zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f16e4