jak podmontowac dysk? nie lamerskie... moze troche :)

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Sob, 15 Mar 2003, 15:38:50 CET

Cześć

Dnia 15 marca 2003 (14:34:27) można było przeczytać:
> Cześć

>      W wyniku zabawy z devfs troche mi sie pochrzanila konfiguracja i
> probuje odpalic linuxa z partycji dosowej (autoboot.bat z ftp).
> Ładuje mi się ładnie, ale mount /dev/hdc2 /src powoduje bład "block
> device requirde" (chyba). A np. cat /dev/hda(hdc,hdc2) powoduje "no
> such device". flopp się ladnie ładuje. Próbowałem jeszcze ładować
> moduły: ide-mod, ide-disc ale to nic nie daje.
> Co to może być? jak temu poradzić?

> ps. rescue-cd nie wchodzi w grę bo cdromu brak :)

Już nieważne, pomogło ustawienie dysku jako źródła instalacji i proba
załadowania fdiska.

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

Zrelaksuj sie... zagraj sobie! >>> http://link.interia.pl/f16e4