przejscie na nest

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 15 Mar 2003, 19:43:57 CET

On Sat, Mar 15, 2003 at 07:17:11PM +0100, Szymon 'Trasher' K wrote:

> Oki, znalazlem odpowiedni wątek (RPM 4.1.13).

Wątków na ten temat bylo więcej.

> A moze ktos na to odpowie?

Odpowiedź byla na tej liście w tym tygodniu: Da się.

Trzeba zainstalować minimalne Ra, a potem poldkiem dociągnąć reszte
z nest i nest-test. Jak będziesz przechodzil na nowszego rpm-a to
najpierw na wersję 4.0.4, a dopiero potem na 4.1 (chodziaż nie wiem,
czy taki zabieg jest niezbędny? - mi ulatwił sprawę). Wiem że w jednym
przypadku (chyba przy glibc), były jakieś zapętlone powiązania odnośnie
wersji rpma (jeśli dobrze pamiętam: rpm-4.1 wymaga glibca-2.3.2, a ten
burzy się o wersję rpma). Użycie --force rozwiązało problem. Reszta idzie
raczej bezproblemowo, choć pewnie jaśli będziesz doinstalowywać rzeczy z Ra,
to mogą sie pojawić problemy z bibliotekami. Wówczas stare rzeczy (stare
wersje bibliotek wymagane przez programy z Ra) instaluj za pomocą
just-install (tylko biblioteki, jeśli chcesz pakiety -devel instaluj
w najnowszej wersji).

> Gratuluje!
Pestka

Radek

PS. --force może być niebezpieczne. Ja użyłem go tylko raz.

--
Radosław Kintzi
mailto:radek w eth0.prv.pl