Karta Planet WL-8305

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Nie, 16 Mar 2003, 02:47:11 CET

On Fri, 14 Mar 2003, Dariusz Wlodarczyk wrote:

> Witaj pld-users!
>
>   Jak ten temat ugryźć pod PLD ? Ktos moze juz to ćwiczył z
>   powodzeniem - nie chciałbym wyważać otwartych drzwi ?

Cwiczyl na 2.2.x dzialalo tak ze przejsciowka PCI to byl modul ricoh'a
natomiast driver do karty trzeba bylo doiagnac (Prism2).

2.4.x chyba ma to juz w sobie ale glowy sobie nie dam urwac.

Acha .. jak Ci sie bedzie zawieszalo to do /etc/modules.conf dopisz:

options i82365 irq_mode=0

Mnie znalezienie tego zajelo jakieś dwie kawy :(

pozdro.,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl