Wyszukiwarka pld-lists po raz n-ty ...

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 16 Mar 2003, 17:32:04 CET

In article <200303161513.35871.wittt_ w poczta.onet.pl> you wrote:

> W przypadku braku odzewu będę działał według własnych potrzeb (patrz *
> [gwiazdki]) - proszę nie mieć potem pretensji - sprawę wyszukiwarki pld-lists
> podnosiłem kilka razy na tym forum - bez konkretnych efektów.

Z co tego pamietam, juz ktos kiedys wysylal taki request do googli, ale nie
pamietam na czym sprawa stanela. Jezeli chodzi o mnie (administratora bramki),
to google moze grupy indeksowac. Nie wiem, jak to sie technicznie odbywa,
podlaczaja sie do danego serwera po nnrp? Jezeli tak, to wypadalo by abym o tym
wiedzial. :)
Oczywiscie nadal podtrzymuje, ze jak znajde jakas dluzsza chwile czasu, to
dorobie mozliwosc pisania (z autoryzacja) w druga strone (news2mail).

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl