rpm - baza danych

Grzegorz 'Zet' Żarnowiecki violet w solaris.ds.polsl.gliwice.pl
Nie, 16 Mar 2003, 18:09:24 CET

Hello Przemysław,

Thursday, March 13, 2003, 11:16:18 PM, you wrote:

PSK> E, raz mi się tak stało i usunalem __db* i all działa od jakiegoś czasu
PSK> :)

U  mnie  pomogło przebudowanie poldka, bo takie cusie robiły mi sie po
poldkowaniu na nowym rpm'ie

--
Best regards,
 Grzegorz                            mailto:violet w solaris.solaris.ds.polsl.gliwice.pl