polaczenie ssh i zwis na mc

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 16 Mar 2003, 21:50:28 CET

On Sun, 16 Mar 2003, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> Sytuacja dla mnie dziewicza:
> 1. Polaczenie ssh po sieci lokalnej uruchamianie mc bez problemu.
> 2. Polaczenie ssh z zewnatrz uruchamianie mc i zwis, polaczenie jest
> martwe, wynik strace:

martwe połączenie czy mc?

bo jeżeli połączenie to możliwe że gdzieś jest źle ustawione mtu i komp
wysyła duże pakiety (w końcu otwarcie mc odświeża cały ekran) które są po
drodze na jakimś routerze zrzucane. Spotkałem się kiedyś z taką sytuacją
przy jednym sdi.. pomogło zmniejszenie MTU o jakieś 100 bajtów.

Czy inne duże rzeczy (typu scp/ftp/www/...) na zewnątrz działają dobrze?

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :