Wyszukiwarka pld-lists po raz n-ty ...

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Nie, 16 Mar 2003, 22:05:38 CET

Dnia nie 16. marzec 2003 17:32, Lukasz Trabinski napisał:

> Z co tego pamietam, juz ktos kiedys wysylal taki request do googli, ale nie
> pamietam na czym sprawa stanela.
I to mnie napawa pesymizmem.
>Jezeli chodzi o mnie (administratora
> bramki), to google moze grupy indeksowac. Nie wiem, jak to sie technicznie
> odbywa, podlaczaja sie do danego serwera po nnrp? Jezeli tak, to wypadalo
> by abym o tym wiedzial. :)
Jasne ;-) - już wiesz.
> Oczywiscie nadal podtrzymuje, ze jak znajde jakas dluzsza chwile czasu, to
> dorobie mozliwosc pisania (z autoryzacja) w druga strone (news2mail).
Ja przez długi czas tylko czytałem pld-lists i wtedy ściągałem wszystko
feederem v1. Jeżeli byłaby możliwość pisania na news, to wróciłbym do tego
rozwiązania (modem, taniej).

Tomasz "Witek" Wittner