Ile sie ceni administrator?

Darkan darkan w kki.net.pl
Pon, 17 Mar 2003, 09:01:06 CET

Witam Szanownych Grupowiczow!
Mam pytanie zwiazane z zarobkami Administratorow Linuksa,
(zupelnie nie wiem co i za ile - i nigdzie nie znalazlem)
mianowicie jest taka siec:
router ->(Linux na Neostrada+)
LAN -> teraz 6 kompow, bedzie kilkanascie (glownie Windows'y 98,
  kilk na NT5)
dodatkowo mam jeszcze zrobic osobny serwer plikow (SAMBA).
Praca polega na dogladaniu Windowsow (co by gitnie dzilaly)
no i oczywiscie zajmowanie sie routerem i serwerem plikow, a takze
dogladanie wszystkiego od strony sprzetwej.
Musialbym tam byc 2-3 razy w tygodniu po pare godzin.
Bede wdzieczny za wszelkie odpowidzi.

Z gory dziekuje!!!

--
    Z pozdrowieniami