Dziwna sprawa

Frazir frazir w jeleniaplast.com
Wto, 18 Mar 2003, 23:45:31 CET

Od nie dawna mam konto na lokalnym serwerze sieci kablowej, lecz oprócz
tego, że matoły z administracji boja się instalować cos takiego jak
obsługę php a nie wspomnę już o MySQL, i tu rodzi się moje pierwsze
pytanie czy mogę sam to zainstalować z poziomu usera oraz każda próba
załogowania się za shella kończy się komunikatem:

[frazir w mail frazir]$ ssh -l frazir ftp.dami.pl
Warning: Permanently added 'ftp.dami.pl,212.160.84.251' (RSA) to the
list of known hosts.
frazir w ftp.dami.pl's password:
Linux damijg.dami.pl 2.4.19 #1 SMP Mon Dec 30 15:21:30 CET 2002 i686
unknown

Most of the programs included with the Debian GNU/Linux system are
freely redistributable; the exact distribution terms for each program
are described in the individual files in /usr/share/doc/*/copyright

Debian GNU/Linux comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY, to the extent
permitted by applicable law.
Last login: Tue Mar 18 23:34:24 2003 from 192.168.2.191
Connection to ftp.dami.pl closed.

Po czym wychodzi. o co tu chodzi???