przejscie na nest

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Pon, 17 Mar 2003, 16:14:38 CET

On Saturday 15 of March 2003 22:09, BartOwl wrote:
> lepiej... chociaz gdzies mialem link do ra2nest-mini-howto:
> http://grifter.networking.ee/ra2nest-test_mini_howto.html
> moze sie komus przyda ;)

Świetny ten opis, udało mi się za pierwszym podejściem :)  Wrażenia z
przejścia:

- XFree 4.3 nie wystartował od razu, wywalał błąd "Cannot map SYS
BIOS". Winnym okazał się grsec, więc przekompilowałem kernela bez
tego. Na desktopie i tak mi do niczego nie jest potrzebny.

- ktoś tu nie tak dawno temu zachwalał nowy hinting we freetype...
hmm... owszem, jest pewna poprawa, ale dla mnie wygląd czcionek był
nadal nie do zaakceptowania. Przebudowałem z bytecodem.

- zapoznałem się z testową wersją KDE, i mi się podoba. Nareszcie lisa
nie zdycha mi co 5 min. :P  Szkoda tylko że nie wszystkie pakiety się
budują... Z niecierpliwością czekam na oficjalne 3.1.1 :))

- flash plugin nie chciał odpalić:
libstdc++-libc6.2-2.so.3 => not found
Podlinkowałem mu libstdc++-libc6.2-2.so.3 => libstdc++.so.3 i chodzi

- apache 2 nie odpalił za pierwszym razem na "fabrycznym" configu, nie
mógł znaleźć podstawowych modułów. Problemem był brak linka
/etc/httpd/lib => /usr/lib

Pozdrawiam,
--
 Piotr Pawłow