cvs o co chodzi?

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pon, 17 Mar 2003, 16:26:56 CET

Witam

Chciałem zbudować sobie nowego xcdroast ale że przez www ciężko się
wszystki zależności ręcznie wybiera więc myślałem by skożystać z cvs. No
i mam problem. Mianowicie na stronie pld w dokumentacji jest następująco:

---------------
Aby użyć drugiej metody, należy najpierw zalogować się do repozytorium,
a potem pobrać określony moduł (moduły). W pierwszej kolejności zaleca
się pobrać moduł o nazwie "rpm", który zawiera kilka katalogów
potrzebnych przy budowaniu pakietów rpm. Przykład pobierania modułu rpm
do katalogu domowego użytkownika:

$ *cd*

$ *cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot login*

$ *cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot get rpm*

---------------
Nie dam rady się zalogować.

[rennis w rennis rennis]$ cvs -d :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:/cvsroot login
Logging in to :pserver:cvs w cvs.pld.org.pl:2401/cvsroot
CVS password:
Cannot connect to cvs.pld.org.pl:2401 No route to host

Nie zbaradzo wiem co ten komunikat oznacza. Bo łączyć się łączy i o
hasło prosi (daje enter) a potem ble. Jestem za firewallem ale nie sądze
by to miało jakieś znaczenie.
Z góry dziękuje za odpowiedź i jakąś podpowiedź bądź rozwiązanie
dlaczego nie mogę się podłączyć.

Rennis