Ciekawy błąd - xscreensaver-GL

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Mar 2003, 17:11:14 CET

Zakupiłem iedawno w ramach update'u GF4MX440 zamiast TNT2 M64, mniejsza
konkretnie dlaczego. Ważne jest to, że teraz xscreensaver przy próbie
odpalenia wygaszacza korzystającego z OpenGL-a pisze, że Xserver (nvidia,
działa poprawnie) nie mógł zaalokować wystarczającej ilości pamięci i
oczywiście nie uruchania tego wygaszacza (ten sam wygaszacz uruchomiony z
palca działa 100% poprawnie). Dodatkowo dostaję informację, że winne może
być ograniczenie na ilość pamięci wirtualnej, którą może zająć proces i
żeby sprawdzić skrypty startowe w poszukiwaniu 'ulimit -v' i ewentualnie
usunąć te wpisy. Oczywiście - nic takiego nie znalazłem.

To, co najważniejsze - stara karta, na której to chodziło, miała 32MB RAM.
Nowa ma 64. Dodatkowo mam w kompie 16-to megową TNT2 Vanta na PCI, obie
chodzą równolegle, bez Xineramy.

Ma ktoś może pomysł, co z tym fantem zrobić?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                      ICQ:              146553537