2 proste pytania

hacek(uds) hacek w box43.pl
Pon, 17 Mar 2003, 22:18:11 CET

Hello Lista,

no wiec nie mam w poldku netu, a chce zainstalowac inetd, wiec pisze ze
musze zainstalowac najpierw rcinetd, a ten ze potrzebuje inetdeamon no
i nie wiem o jaki pakiet mu chodzi.
2 pytenie to: mysqla mam zainstalowanego od poczatku (zaznaczylem w
instalatorze) no i nie startuje: odwoluje sie do jakiegos pliku
mysql.sock ktorego nie ma, czy z tym mysql dolaczanym do dystrybucji
1.0 wyszstko jest ok? w logach wywala:

030317 22:46:23  Can't start server : Bind on unix socket: Permission denied
030317 22:46:23  Do you already have another mysqld server running on socket: /var/lib/mysql/mysql.sock ?
030317 22:46:23  Aborting
030317 22:46:23  /usr/sbin/mysqld: Shutdown Complete

configa mam standardowego (tzn nic nie zmienialem)