wieszajaca sie samba

KrzysiekS ks123 w interia.pl
Pon, 17 Mar 2003, 23:21:18 CET

Cześć

Dnia 17 marca 2003 (01:49:52) można było przeczytać:
> standard.. samba w kernelu nie jest najszczęśliwszym piece of code.. mi też
> się zdarza... czasami przy odmontowywaniu dostaję  'device is busy'
> (czasami jakiś program ma cwd w katalogu z zamontowaną sambą, sprawdź np
> lsof), czasami 'can't write superblock', czasami text 'can't stat file', a
> czasami 'file/directory doesn't exist', ogólnie masakra... ale i tak lepiej
> niz na openbsd ;)) (tam mają userlandowy prgramik który potrafi zrobić
> kernel panic;)

> przed odmontowaniem spróbuj zabić wszelkie procesy smbmnt (o ile pamietam
> [...]

Żadne ubicie nie wychodziło. Coś mi się wydaje, że nestowy 2.4.18-2
jest trefne!!!!
Zainstalowałem sobie 2.4.20 i nagle mi frame buffer pod ati zaczął
działać (bez żadnych zmian w configu), samba też jakoś nieźle (ale
cały czas testuje).

--
 KrzysiekS                            mailto:ks123 w interia.pl

Ponad 100 tysiecy facetow... >>> http://link.interia.pl/f16f3