2 łącza do internetu

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 18 Mar 2003, 10:56:10 CET

On Fri, 14 Mar 2003, Robert Święcki wrote:
> -j SNAT --to-source pierwszyip,drugiip

Myślnik, a nie przecinek :)

> lub (jeżeli łacza są  różenej jakości) coś w stylu
>
> -m nth --(tutajtrzebapoczytaćmana) 3 -j SNAT --to-source pierwszyip -j SNAT --to-source drugiip

To jednak nie do końca jest to co mi potrzeba.

Fajnie działa, rozdziela ruch pomiędzy interfejsami, ale jest drobny
problem. Jak jeden interfejs padnie to połowa ruchu ginie.

Rozwiązanie z routingiem jest znacznie lepsze pod tym względem, ale...
jeżeli coś pójdzie daną ścieżką routingu to gdzieś to jest cache-owane.

Idealnym rozwiązaniem byłoby wyłączyć ten cache w routingu.

A może jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...