2 łącza do internetu

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 19 Mar 2003, 08:54:30 CET

On Tue, Mar 18, 2003 at 07:10:30PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:
> Aż jestem zdziwiony, że nie ma takich rozwiązań, bo jak pierwszy raz
> usłyszałem o tym to w ciemno byłem pewien, że się da coś takiego. A widzę,
> że nie za bardzo.... śmieszne...

A próbowałeś "normalnie" (wiem, bardzo subiektywne określenie):

W ifcfg-eth0:
QDISC=teql0

W ifcfg-eth1:
QDISC=teql0

Oprócz tego ifcfg-teql0.

Adresy i routing powinny być skonfigurowane dla urządzenie teql0
(ifcfg-eth0 i ifcfg-eth1 mogą nie zawierać żadnych adresów).

Nie czytałem wątku od początku, więc nie jestem pewien, czy to dobre
rozwiązanie dla Ciebie - zadziała jedynie wtedy, gdy po drugiej stronie
jest ten sam provider i gotowy jest przyjmować od ciebie tak samo
adresowane pakiety z obu interfejsów. Aby ruch przychodzący był
podzielony provider musi podobnie to skonfigurować (ale nie wymaga to
żadnego specjalnego protokołu itp, więc nie powinno być problemów
z kompatybilnością).

Pozdrowienia,
	Jacek