gnome2 i menu

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Śro, 19 Mar 2003, 09:17:43 CET

On Tue, Mar 18, 2003 at 07:19:08PM +0100, Artur Flinta wrote:

> Brakuje Ci fam
Niee.
$ rpm -qa | grep fam
fam-2.6.9-6
fam-libs-2.6.9-6

A objawy są takie:
 - instaluje za pomocą nautilusa nowe podmenu, ale ono się nie pojawia
 - restart sesji pomaga na powyższe
 - kasuje całe podmenu, ale znikaja tylko jego element natomiast samo
   podmenu zostaje (puste)
 - restart sesji pomaga na powyższe
 - instaluje nowy plik .desktop i znów trzeba narpierw zrestartować
   sesję, by zobaczyć wynik
 - przy kasowaniu element z menu znika natychmiast

Czy u Was działa normalnie?

Radek

--
Radosław Kintzi