IMQ

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Czw, 20 Mar 2003, 00:45:22 CET

Cześć

Bawię się z robienie skryptu do klasyfikacji ruchu na routerze na 2.4.19.
Ponieważ widziałem że interfejsy imq sobie działają bez żadnych zabiegów
postanowiłem robić to z ich wykorzystaniem. I ładnie nawet mi to szło do
momentu gdzie do gotowych kolejek na imq chciałem puścić pakiety.

Zgodnie z przykładem robię:
iptables -t mangle -A PREROUTING -i eth0 -j IMQ
no i gleba, iptables nie rozumie co to IMQ, brakuje libipt_IMQ.so
szukałem w innych wersjach , w 2.4.20 tez nie ma,
próbowałem sam budować, zbudowało się ale bez IMQ, mimo że jest jakiś patch
Patch3: http://luxik.cdi.cz/~patrick/imq/iptables-1.2.6a-imq.diff-3

Można jakoś uzyskać iptables z IMQ ?
A może da się jakoś inaczej przekierować ruch na imq0

pozdrawiam
--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |