Czemu PLD nie jest dostarczane skonfigurowane do autentykacji instalowany pakietów ?

Śro, 19 Mar 2003, 12:38:59 CET

On śro 19. marzec 2003 12:17, Tomek Orzechowski wrote:

> Znajdź publiczny klucz PLD
> (ftp.pld.org.pl/dists/ra/PLD/i386/PLD/PLD.gpg) i dodaj do swojego
> keyringa.

Działa. Dzięki bardzo.

Ale pytanie, czemu po instalacji PLD, poldek nie ma opcji gpg dla pakietów z
Ra, a keyringu root'a nie ma w.w klucza PLD  ?

Nie bylo ładniej i profesjonalniej koszem instalacji gpg ( 2MB miejsca na
dysku) ?

--
Mateusz Korniak
easy.com  easy.go