2 łącza do internetu

Łukasz Buczyński buczo w box.np.pl
Śro, 19 Mar 2003, 15:26:43 CET

[środa, 19 marzec 2003], Paweł Gołaszewski napisał(a):

> Jak już pisałem - tutaj jest problem z cache-owaniem wpisów.
a i jeszcze jedno gdy zmienisz sobie source routing na cos warto wykonac komende
ip ro flush cache r f c.. hehe :)
czysci tabelki jezeli polaczysz to z dobrymi skryptami w bashu sprawdzajacymi ktory interfejs jest w danej chwili
obciazony i te skrypty beda ustawialy source routing na mniej obciazony interfejs to juz bomba.. a dodajac load
balancing to az sam zaczynam sie onanizowac ;pp chodz dalej nie rozumiem po kiego grzyba ci to.. no ale to nie moja
sprawa.

Buczo

--
Łukasz (Buczo) Buczyński