optymalizacja budowania

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 19 Mar 2003, 18:19:18 CET

Dnia 2003.03.19 18:05, Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):
> konkretnego typu procesora, dla athlona mamy: athlon, athlon-tbird,
> athlon-4, athlon-xp, athlon-mp. Jest więc w czym wybierać. a Pytanie w

A jest sens? Nie różnią się pomiędzy sobą w zasadzie niczym, uzysk w
prędkości bedzie pomijalny. O ile można się jeszcze bawić w
rozróżnianie i686 od Athlon czy i386 to nie wiem, czy jest sens
bawienia się w aż tak szczegółowe optymalizacje jak różne reinkarnacje
athlona czy odróżnianie Celerona od Pentium II z kolejnymi podwersjami.
			Artur